Vacature

TELEFONIST / PLANNER

Wij blijven groeien en daarom zijn wij op zoek naar een Telefonist/ Planner die tevens onze gasten klantvriendelijk ontvangt.

Telefonist/ Planner (24 uur)

Ben jij een organisatietalent, klantgericht, representatief, heb jij een prettige telefoonstem en een scherp oog voor planning? Zoek je een baan waarbij je je collega’s helpt en ondersteunt met planning en administratie? Dan ben jij misschien wel de telefonist(e)/ planner die wij zoeken!

Functieomschrijving:

In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je staat hen vriendelijk te woord, plant onderhoudswerkzaamheden efficiënt in, beantwoordt vragen en verbindt hen bij complexe vragen door naar de juiste persoon of afdeling. Je zorgt ervoor dat elk telefoongesprek professioneel en efficiënt wordt afgehandeld en je ontvangt bezoekers aan de balie op een klantvriendelijke wijze. Je houdt je dagelijks bezig met het inplannen van het jaarlijks onderhoud voor alle particuliere klanten en verwerkt dit in het digitale registratiesysteem Daarnaast verricht je administratieve taken, zoals het verwerken van inkomende e-mails en het invoeren van klantgegevens.

Je communiceert helder met verschillende afdelingen om ervoor te zorgen dat alles op rolletjes loopt. Daarnaast monitor je de voortgang van de planning en stuur je bij waar nodig.

Functie-eisen:

  • MBO 3/4 werk- en denkniveau
  • 24 uur beschikbaar, werkdagen in ieder geval op dinsdag en woensdag
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Klantvriendelijkheid staat bij jou hoog in het vaandel
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pré, maar geen vereiste
  • Stressbestendigheid en het vermogen om snel te schakelen

 

Wat bieden we jou?

Een verantwoordelijke en afwisselende functie in een omgeving met een collegiale werksfeer.

Hierbij horen:

  • Een goed salaris passend bij jouw functie,
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen bij een 40-urige werkweek,
  • Onderdeel mogen uitmaken van een fijn en hecht team collega’s,
  • Mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en het volgen van cursussen/opleidingen,
  • Deelname aan gezellige personeelsactiviteiten.

Bij Acel zit de toegevoegde waarde in onze mensen: geschoolde vakmensen, ambitieus in hun werk, die gaan voor kwaliteit! 

Voel jij je aangesproken tot deze functie? Neem dan zeker contact met ons op!

Solliciteer naar deze functie via de volgende mogelijkheden:

Mail jouw sollicitatiebrief met CV t.a.v. Mevr. Ester Hettelaar via: sollicitatie@acel.nl
Of bel ons om direct een afspraak te maken op: 06-225 224 59